سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان: با تفکر جام حذفی به لیگ یک نگاه می‌کنم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_jamshidi.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: به مسابقات لیگ یک با تفکر جام حذفی که باید بازی به بازی روی نتیجه تمرکز داشت و به فینال رسید نگاه می‌کنم.
به گزارش "همدان فوتبال"، «احمد جمشیدیان» روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: نگرش بلند مدت نداریم و تا نیم فصل به دنبال این هستیم که بازی به بازی پیش برویم.
وی اضافه کرد: معتقدم لیگ یک هنوز به آن جذابیت اصلی خود نرسیده و هفته‌های پیش رو بازی‌ها سخت‌تر و جذابتر می‌شود و به طور قطع نمی‌توانیم همه بازی‌ها را در همدان ببریم چرا که با خیلی از تیم‌ها فاصله داریم و پس از هر مسابقه باید به دنبال برنامه ریزی برای بازی بعدی باشیم.
جمشیدیان با حساس خواندن بازی این هفته تیمش مقابل شمس آذر قزوین بیان کرد: بازی تعیین کننده و سختی مقابل صدرنشین جدول داریم و سپس چند هفته با تیم‌های هم سطح خود در پیش داریم که عیار تیم ما مشخص خواهد شد.
سرمربی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: تا قبل از نیم فصل سطح فنی تیم ما به نسبت سایر تیم‌ها مشخص خواهد شد و بهتر می‌توانیم برای نیم فصل دوم برنامه ریزی کنیم.
وی افزود: نیم فصل شرایط تیم شهرداری مشخص می‌شود که برای آینده چه تصمیمی اتخاذ ک و چه برنامه‌ای را پایه گذاری کنیم.
وی در خصوص علت بازی ندادن به بازیکنان اصلی خود در دیدار مقابل امیدوحدت خراسان در مسابقه قبلی گفت: اکثر بازیکنان پس از بازی سنگین مقابل مس در بازی هفته قبل و مسافت طولانی رفت و برگشت تا شهربابک دچار خستگی و افت بدنی شدند و به همین دلیل دست به تغییر در ترکیب تیم زدیم.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: اکنون شرایط آمادگی تیم مطلوب است و برای بازی چ آینده مقابل شمس آذر قزوین آماده می‌شویم.
تیم فوتبال شهرداری هم اکنون در رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن