مدیرعامل باشگاه فوتبال پاس: تیم قدرتمندی را با اتکا به توان کادر بومی می‌سازیم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_hadikhoramiyan.jpgمدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: با اتکا به توانمندی کادر فنی بومی به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستیم.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا؛ هادی خرمیان اظهار داشت: خواست هواداران در سال‌های اخیر اعتماد به هادی گل محمدی سرمربی توانمند و بومی همدان بود و ما نیز به خواسته آن‌ها جامه عمل پوشاندیم.
وی افزود: با وجود اینکه هفته‌ها ازانعقاد قرارداد واگذاری مدیریت پیمانی باشگاه بین هیات امنای پاس و شرکت جویبار شهر سپری شده، هنوز دفتر مرکزی باشگاه تحویل ما نشده است و همچنان پیگیر حل این مشکل هستیم.
خرمیان خاطرنشان کرد: به خاطر اینکه هنوز خوابگاه باشگاه پاس به ما تحویل داده نشده است، به رغم بروز مشکلات جدی، اقدامات موثری برای رفع نیارها و اقامت بازیکنان غیربومی انجام داده ایم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس گفت: امیدواریم هرچه سریعتر تکلیف خوابگاه تیم روشن شود تا بتوانیم بازیکنان غیربومی را نیز به خوبی اسکان دهیم.
خرمیان با اشاره به اینکه فرصتی تا شروع مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی نمانده است، گفت: به دنبال بستن تیمی آماده و قدرتمند هستیم ضمن اینکه تلاش ما استفاده حداکثری از ظرفیت های بومی است.
به گفته وی، حداقل خواسته ما از مسوولان تامین زیرساخت‌های لازم برای آماده‌سازی و حضور قدرتمند تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
تیم پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن