هادی گل محمدی سرمربی پاس شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_hadigolmohamadi.jpg«هادی گل محمدی» از مربیان بومی فوتبال همدان به عنوان سرمربی تیم پاس در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور انتخاب شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا پس از تغییرات مدیریتی در باشگاه پاس و سپردن سکان اداره باشگاه به هادی خرمیان به عنوان مدیر پیمانی بخش خصوصی، وی در نخستین گام نسبت به معرفی هادی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم اقدام کرد.
خرمیان در حکم انتصاب گل محمدی به این نکته اشاره کرده که با پیشنهاد کمیته فنی باشگاه پاس و تصویب هیات مدیره شرکت جویبار شهر (مدیر پیمانی بخش خصوصی) این انتخاب صورت گرفته است.
امسال باشگاه پاس توسط شرکت جویبار شهر اداره می‌شود و براساس اعلام محمدصادق چیت سازیان نماینده هیات امنای باشگاه پاس، این شرکت ضمانت ۱۰ میلیاردتومانی را در قبال فعالیت در فصل جاری لیگ ۲ با مدیریت پیمانی پاس ارایه کرده است.
گل محمدی در سال‌های اخیر بارها در جمع گزینه‌های سرمربیگری پاس بود و حضور در این تیم را یکی از آرزوهای خود می‌دانست که امسال با حمایت کانون هواداران نیز همراه شد.
این مربی بومی سابقه صعود شهرداری و بهزیستی همدان از لیگ سه به ۲ را دارد و چند دوره نیز سرمربی تیم شهرداری همدان بوده است.
گل محمدی نقش مهمی در پرورش استعدادهای فوتبال شهر همدان داشته و هم اکنون شمار قابل توجهی از بازیکنان بومی مستعد این استان در سطح لیگ‌های کشور شاگردان او هستند.
پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن