سرمربی شهرداری همدان:

شرایط مطلوبی برای آماده سازی تیم داریم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_jamshidi.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: با مساعدت و توجه لازم از سوی معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، شرایط مطلوبی برای آماده سازی تیم داریم .
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا احمد جمشیدیان شامگاه یکشنبه درحاشیه تمرین تیم دیته اولی شهرداری همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: ما دو هفته قبل شرایط خوبی نداشتیم اما توانستیم در این مدت با جذب بازیکنان مدنظر سر و شکل بهتری بگیریم.
وی افزود: شاکله اصلی تیم از ما جدا شده بود اما تا جایی که توانستیم برای بازگشت این بازیکنان و پر کردن پست‌های خالی تلاش کردیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اهمیت بومی‌گرایی گفت: در حال حاضر تا جایی که ظرفیت بازیکنان بزرگسال استان به ما اجازه داده ما از نفرات بومی جذب کرده‌ایم.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: همچنین در رده‌های سنی زیر ۲۳ سال، زیر ۲۵ سال، جوانان و امید هیچ بازیکن غیر بومی‌ از خارج استان نگرفته‌ایم.
وی با اشاره به شرایط اردویی تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: ۱۵ روز در همدان در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج اردوی آماده‌سازی خود را برگزار کرده‌ایم و خوشبختانه با تلاش مدیریت باشگاه تا به امروز شرایط خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: هرچند آماده‌ نبودن چمن‌های شهر همدان باعث شد ما تمرینات خود را بیشتر در بهار و لالجین دنبال کنیم و از نظر جا به جایی متعدد کمی دچار مشکل شدیم.
جمشیدیان افزود: زمین مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی مریانج زمین اصلی مسابقات لیگ دسته اول و دوم تیم‌های شهرداری و پاس است و ما نخواستیم فشاری روی این زمین در فاصله کمتر از یک ماه تا مسابقات روی این زمین بیاوریم‌ به همین دلیل تمرینات خود را در سایر چمن‌ها دنبال کردیم.
وی با قدردانی از همکاری مسئولان در اختصاص زمان تمرین گفت: مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاونان، مدیر ورزش و جوانان مریانج، مدیر تربیت بدنی آموزش و پرورش و مدیران مجموعه چمن شهید حاج قاسم سلیمانی شهر بهار و لالجین در این مدت همکاری خوبی با ما داشتند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری همدان تنها متعلق به مجموعه شهرداری نیست و باید تمام ادارات و مجموعه‌های استان برای کمک به این تیم پای کار بیایند تا بتوانیم این سرمایه اجتماعی را برای استان حفظ کنیم.
جمشیدیان با بیان اینکه برگزاری دیدارهای تدارکاتی را در دستور کار داریم، گفت: تا جایی که زمان به ما اجازه دهد برای آماده‌سازی تیم و قرار گرفتن در شرایط مسابقه با تیم‌های مختلف لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی مذاکره کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: روز جمعه برای برگزاری دیدار با تیم دسته اولی شمس آذر راهی قزوین خواهیم شد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به برگزاری اردوی تدارکاتی در تهران گفت: بعد از روزهای تاسوعا و عاشورا برای برگزاری چندین دیدار تدارکاتی و انجام تست‌های پزشکی ایفمارک اردوی یک هفته‌ای را در تهران برگزار خواهیم کرد.
جمشیدیان افزود: برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای ما از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده و از اولویت‌های اصلی ما است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: به شهرم تعصب دارم و برای کمک به تیم فوتبال شهرداری آمده‌ام و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام خواهم داد تا در بهترین جایگاه در پایان فصل قرار بگیریم.
گفتنی است؛ طبق اعلام مدیران فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال کشور، قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال کشور چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه و مسابقات از ابتدای شهریور ماه آغاز خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن