کرونا در کره حریف فوتبال نمی‌شود؛ صدرنشینی موقت اولسان با چهارگل

b_150_100_16777215_00_images_dorbin.jpg__569x320_q85_crop_subsampling-2.jpgتیم فوتبال اولسان با شکست چهار بر صفر سانگجو سانمو به طور موقت به صدر جدول رده‌بندی «کی لیگ» صعود کرد.
هفته نخست رقابت‌های لیگ کره جنوبی موسوم به کی‌لیگ در کوران کرونا با انجام سه دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی، تیم اولسان هیوندای با نتیجه چهار بر صفر از سد سانگجو سانمو گذشت و به طور موقت به صدر جدول صعود کرد.
در این دیدار جونیور نگائو (۸ و ۴۵)، سانگ هئون لی (۵۱) و بیت گرام یون(۷۵) موفق به گلزنی شدند. تیم سانجو سانمو، تیم ارتش کره جنوبی است و تمام بازیکنان این تیم بومی و بیشترشان سرباز هستند.
گوانگجو در خانه با حساب ۲ بر صفر در برابر سئونگنام شکست را پذیرفت. دونگ هیون یانگ در دقایق چهار و ۱۱ موفق شد برای تیمش گلزنی کند. دیگر بازی امروز نیز بین اینچئون و دائگو برگزار شد که گلی در بر نداشت و با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
لیگ کره روز گذشته آغاز شد و به دلیل برگزاری در روزهای کرونایی و در حالی که اکثر لیگ های جهان تعطیل هستند؛ بسیار مورد توجه قرار گرفته و در کشورهای اروپایی و آمریکایی به طور زنده پخش می‌شود. مسابقات در کره بدون حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن