70 درصد بازیکنان فصل قبل شهرداری حفظ می شود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تلاش داریم استخوان بندی فصل قبل را حفظ کنیم و در این راستا 70 درصد از بازیکنان فصل گذشته این تیم در صورت توافق حفظ می شوند. b_150_100_16777215_00_images_0x606d138d76483dc3_0.jpg

به گزارش همدان فوتبال، بابک صمدیان اظهار کرد: به لحاظ تجربه و سطح فنی، این بازیکنان مدنظر ما هستند منتهی به شرط اینکه توافق لازم را به لحاظ مالی و اخلاقی داشته باشند.

وی بیان کرد: امسال بنا داریم در پست های دروازه بان، دفاع میانی، هافبک میانی و مهاجم بازیکن جدید جذب کنیم.

صمدیان با تاکید بر اینکه خواهان تکمیل فهرست بازیکنان زیر 23 سال از بومی های مستعد استان همدان هستیم، گفت: شروع آزمون جذب تیم نوزدهم ماه جاری است و از همه استعدادهای فوتبال محلات شهر همدان در رده سنی زیر 23 سال، امید و جوانان برای حضور در این آزمون دعوت می کنیم.

وی بیان کرد: در مرحله دوم آزمون به سراغ استعدادهای زیر 23 سال، امید و جوانان باشگاه ها می رویم و این مرحله در سطح استان انجام می شود.

سرمربی تیم شهرداری همدان تاکید کرد: به جز بازیکنانی که از فصل قبل انتخاب می کنیم، سایر بازیکنان بومی باید در برنامه آزمون شرکت کنند تا سطح آمادگی بدنی آنها سنجیده شود.

وی بیان کرد: در انتخاب بازیکنان جدید تبعیض قایل نخواهیم شد و تمامی بازیکنان بومی برای ما یکسان هستند؛ منتهی هر بازیکنی که از آمادگی بدنی و شرایط اخلاقی مناسب تری برخوردار باشد به ترکیب تیم اضافه می شود.

صمدیان با انتقاد از برخی دیدگاه ها مبنی بر بومی و غیر بومی شدن تیم شهرداری گفت: فوتبال مرز نمی شناسد و نمی توان متکی به بومی شدن تیم بود.

وی افزود: ما در شرایط یکسان بازیکن بومی را انتخاب می کنیم اما در پست هایی که با کمبود مواجه هستیم باید به سراغ گزینه های غیر بومی برویم.

سرمربی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: تمرین رسمی تیم شهرداری از یکم تیرماه آغاز می شود و یک اردوی درون استانی و یک اردوی خارج از استان را برنامه ریزی کرده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد، مسئولان نسبت به تامین نیازهای تمرینی تیم به ویژه زمین چمن هرچه سریعتر اقدام کنند.

سرمربی تیم شهرداری همدان افزود: امسال هر چند شرایط سخت در لیگ 2 حاکم است اما تیمی قدرتمند و آماده را روانه مسابقات می کنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن