سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان به‌هیچ‌وجه واگذار نمی‌شود

b_150_100_16777215_00_images_photo_2018-02-11_13-18-09.jpg مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: متأسفم که این اتفاق برای فوتبال همدان افتاد و قطعاً این موضوع حیثیت فوتبال همدان را تحت شعاع قرار داده است.

حسن محمدی در گفتگو با همدان فوتبال با اشاره به سقوط تیم فوتبال پاس همدانT افزود: ما باید با تقویت تیم فوتبال شهرداری همدان و اتفاقی که سال گذشته افتاد و ما تا آستانه صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور رفتیم خسارتی که به فوتبال همدان وارد شد را جبران کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بابیان اینکه با تمام توان از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت می‌کنیم، گفت: ما باقدرت به دنبال حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان هستیم از 3 روز پیش تصمیم گرفته‌شده درهرصورت بدون نتیجه‌ای که برای پاس اتفاق می‌افتد بعد از پایان آخرین بازی تیم به کار خود ادامه دهد.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین کادر فنی تیم فوتبال شهرداری همدان با تقویت تیم و گرفتن بازیکنان خوب برای سال آینده تیم به‌موقع بسته شود و دوره‌های بدن‌سازی و اماده‌سازی را طی کند و سال آینده باقدرت و با نیت صعود به لیگ دسته اول به مسابقات وارد شود.

وی بابیان اینکه امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان به‌هیچ‌وجه واگذار نخواهد شد، بیان کرد: یک‌بار ما این تجربه تلخ را داریم که تیم فوتبال شهرداری همدان را هبه کردیم به پاس نوین و بعد از آن تغییر نام داد و شد الوند همدان و درنهایت الآن اصلاً اثری از آن وجود ندارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: ما باقدرت به کار خود ادامه می‌دهیم و تیم را قصد نداریم به کسی بدهیم و امیدواریم بتوانیم این خلعی که در فوتبال همدان ایجادشده است را پر کنیم.

محمدی بابیان اینکه هدف ما تقویت تیم فوتبال شهرداری همدان و اعاده حیثیت از فوتبال همدان است، گفت: نشان دادیم که این توانایی را هم داریم که بتوانیم در سطح بالاتر از لیگ دسته دوم تیم داری کنیم سال گذشته هم اگر اتفاقی فوتبالی نمی‌افتاد ما به لیگ یک صعود می‌کردیم.

وی یادآور شد: ولی نتیجه اینکه یک‌بار امتیازمان را به پاس دادیم تجربه کردیم و نمی‌توانیم این را تکرار کنیم و قطعاً اگر یک‌بار دیگر این تیم را به پاس بدهیم باز هم آن را به لیگ دسته سوم خواهند انداخت.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه در کنار ورزش حرفه‌ای و تیم داری با تمام قدرت از ورزش محلات نیز حمایت می‌کنیم، بیان کرد: ما ورزش محلات را باقوت ادامه می‌دهیم دوستان از راه‌های مختلف ما را تحت‌فشار قرار می‌دهند و با شایعاتی که ما ورزش محلات را نمی‌خواهیم قصد دارند زودتر اختتامیه و جوایز محلات را دریافت کنند.

محمدی افزود: ما با مشکلات مالی و جابه‌جایی‌هایی مواجه هستیم وگرنه به‌زودی این اختتامیه برگزار خواهد شد و دوستان باید بدانند تیم قهرمانی بودجه جدا و محلات بودجه جدا دارند و هیچ‌کدام دیگری را تضعیف نمی‌کند.

وی بابیان اینکه اعضای شورای شهر هم حمایت خود را هم در بحث تیم فوتبال شهرداری همدان و هم محلات اعلام کرده‌اند، گفت: ما بحثمان اصلاح روش فعلی ورزش محلا است، قرار بود از دل محلات استعدادیابی صورت بگیرد و یک عده ورزشکار به ورزش همدان اضافه شوند و با این شیوه متأسفانه استعدادی به ورزش همدان معرفی نشده و باید شیوه برگزاری ورزش محلات را اصلاح کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: با تغییرات سازمان به نظر بنده کار بسیار تخصصی و بهتر شده و ما قصد تغییری در مدیر ورزش سازمان امیرحسین اسکندریان نداریم و اعتقادداریم که ایشان خوب کارکرده‌اند و باقدرت نیز به کار خود ادامه خواهند داد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن