محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس همدان شد

b_150_100_16777215_00_images_photo_2016-04-20_07-51-26.jpgرییس هیات فوتبال استان همدان گفت: محمدتقی رحیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس همدان منصوب شد.   

به گزارش "همدان فوتبال"، محمدناصر نیکبخت رییس هیات مدیره باشگاه پاس طی حکمی رحیمی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کرد.

رحیمی پیش از این قائم مقام باشگاه پاس همدان بود و سابقه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین، مسوولیت در برگزاری مسابقات فوتبال زیر 14 ساله های آسیا در همدان و فعالیت های متعدد در ورزش فوتبال را دارد.

به زودی کادر فنی تیم پاس نیز مشخص و تمرین آماده سازی این تیم نیز آغاز می شود.

پاس همدان برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور آماده می شود.

این تیم اردیبهشت ماه امسال با قرار گرفتن در رده شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، راهی لیگ دو شد.